Zakupy w bee.pl - trochę o tym, co ostatnio robię

Dawno mnie tutaj nie było, ale to nie znaczy że przestałam gotować :) Możecie znaleźć mnie na moim instagramie, gdzie prawie codziennie dzielę się z Wami pomysłami na zdrowe i smaczne posiłki, szczególnie inspiracjami na lunchboxy. Muszę powiedzieć, że w mojej diecie zaszło w ostatnim czasie dużo zmian. Wysoko przetworzona żywność w zasadzie zniknęła z mojego jadłospisu. Staram się, jak najwięcej rzeczy robić sama i unikać sklepowych gotowców - parówki, wędliny naszpikowane konserwantami i solą, słone przekąski, słodzone napoje, słodkie jogurty, czy pieczywo z kilkuwersowym składem już dawno nie trafiają do mojego koszyka. Za to zdecydowanie więcej używam, w kuchni warzyw i owoców, pełnoziarnistych makaronów, kasz, bakali, zdrowych zamienników cukru, czy zdrowych tłuszczów . Lubię testować nowości, takie jak cukier z agawy, czy mleko kokosowe w proszku. Te i wiele innych zdrowych smakołyków znajdziecie w dziale zdrowa żywność w sklepie internetowym bee.pl. Poniżej prezentuje Wam moją ostatnią paczuchę właśnie stamtąd :)

W mojej paczuszce znalazły się takie o to cudowności:
  • daktyle
  • żurawina
  • cukier z agawy
  • mleko kokosowe w proszku
  • mleko migdałowe
  • masło orzechowe
  • kasza gryczana niepalona
  • kasza jaglana
  • rooibos waniliowy
  • peeling cukrowy z papają (uwielbiam ten zapach :D)

Dodatkowo w paczce znalazłam kilka wspaniałych, małych prezencików:
  • błyszczyki do ust miodowy i waniliowy w kształcie pszczółki i baryłki miodu :)
  • próbkę kremu do twarzy, oraz
  • herbatę pomarańczową.

Paczka przyszła bardzo szybko, a wszystkie produkty były bardzo starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. Moje największe zainteresowanie od razu wzbudziły cukier z agawy i mleko kokosowe w proszku- bo to były dla mnie swego rodzaju nowości. Muszę powiedzieć, że zarówno jednym, jak i drugim produktem jestem zachwycona.

Cukier z agawy wygląda i smakuje, jak cukier puder! Z tą różnicą, że jest słodszy od zwykłego cukru o ponad 30%, w związku z tym używamy, go o blisko 30% mniej! Użyłam go między innymi do przygotowania omletu z owocami, placków z jabłkami, czy domowych fit michałków. Pyszności!



Do przygotowania fit michałków użyłam także mleka kokosowego w proszku, które z kolei konsystencją przypomina mleko w proszku. Podobnie, jak zwykłe mleko w proszku, jest to produkt dość kaloryczny, ale zapach i smak kokosa są cudowne! :D Mieszając 2 łyżki mleka w proszku i wody otrzymamy szklankę mleka kokosowego. Ja jednak wolę dodawać go do różnych dań - do kawy kokosowej, pomidorowego gulaszu (świetnie zagęszcza sos i nadaje mu lekko słodki, kokosowy smak), czy fit słodyczy.




Zachęcam do odwiedzenia sklepu, znajdziecie tam mnóstwo fantastycznych produktów!

This entry was posted on 10 lut 2019. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...