Pumpernikiel z ricottą i owocami.

Uwielbiam pumpernikiel, ale przez bardzo długi czas całkowicie o nim zapomniałam. Nie dawno przykuł on moją uwagę na sklepowej półce i trafił do koszyka. Na pierwszy ogień poszły oczywiście kanapki z twarożkiem i rzodkiewką, które zawsze zajadałam w dzieciństwie. Druga wersją pumpernikla, którą się zawsze zajadałam był on w wersji słodkiej z delikatnym lejącym miodem. Tę słodką wersję postanowiłam trochę 'stuningować' i wyszło coś niesamowicie prostego i niesamowicie pysznego :) 

SKŁADNIKI

2 kromki pumpernikla
serek ricotta ( lub kremowy serek kanapkowy)
miód o delikatnym smaku - akacjowy, malinowy, wielokwiatowy
maliny/jeżyny/borówki/truskawki
świeża mięta/melisa


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

1. Na kromkach pumpernikla rozsmarować ricottę.

2. Na serku ułożyć owoce, listki mięty i polać całość miodem.

Smacznego!


Różowe wrześniowe śniadanie (Nie) nudna kanapka

This entry was posted on 14 wrz 2014 and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...